Support
Teknisk support
Vi ger teknisk support i lite olika former.
Den bästa formen är den Proaktiva, vilket avhjälper många fel och problem i datorer och nätverk. Men vi hjälper i mån av tid naturligtvis dig som har ett akuta problem också.
Oavsett vilken typ av support så kan du skicka ett mail till support[at]noll7noll.se för att skapa ett ärende (byt bara ut [at] mot @ när du skriver in mottagaradressen i ditt mail). 🙂
Permalänk till denna artikel: https://itare.se/support/
IT Åre Managed Services. ITMS Övervakning av Servrar, Datorer, Skrivare och Nätverk Kontinuerlig övervakning av datorernas prestanda Uppdateringar Backup Virusskydd Datorns hälsotillstånd på hårddisk, minne mm Vad är installerat i datorn? Inventering på samtliga datorer Licenssammanställning Garanti – kontroll Rapporter … och mycket mer Hur fungerar det? ITMS är ett övervakningsverktyg som via ett krypterat protokoll kommunicerar och skickar …